Корпоративні тури Deinde Team: поєднай користь та задоволення!

Зізнавайтеся, коли ви разом із колегами востаннє разом проводили час? Кава-брейки та піца-тайми на честь днів народження не рахуються. Дайте вгадаємо: це була стратегічна сесія? Чи хоча б новорічний корпоратив? Ми не маємо нічого проти веселощів та вечірок, але вже давно доведено, що активне  спільне проведення часу, спорт, змагання сприяють знайомству та налагодженню стосунків значно краще і connecting people тісніше за алкоголь.

Deinde Team — це корпоративні тури для компаній, що прагнуть поєднати відпочинок із користю, роззнайомитися в колективі та прокачати професійні навички в приємній, не офісній, атмосфері. Більше детально про це розповіла Анна Попова — керівник Deinde Team.

21765623_1884164968578475_5391784312688035465_o

Як вам спало на думку розширити Deinde проектом Deinde Team?

Проект Deinde Team з’явився як відповідь на потреби ринку. Ми спеціалізуємося на корпоративних запитах, в першу чергу, побудові команди та покращенні стосунків всередині неї.

Ми розуміли сильну сторону проекту Deinde, окрім гарної організації турів, — це знайомства. Ми вміємо об’єднувати за лічені дні абсолютно різних людей, створювати комфортну для всіх атмосферу та круто проводити час. Тому, коли нам почали надходити запити із різних компаній на кшталт “А зробіть тур в Карпати, але лише для нашої компанії”, ми побачили потребу ринку і зрозуміли, що можемо її задовольнити.

Тож ми взяли досвід та сервіс Deinde, як компанії, яка провела багато турів, та створили Deinde Team.

Чим корпоративні тури відрізняються від звичайних, окрім того, що в них їде лише окремо взята компанія?

Корпоративний сегмент має інші цілі: об’єднання команди (бо часто співробітники працюють в різних відділеннях, офісах та навіть містах, і не спілкуються), знайомство співробітників між собою, розвиток нових навичок. Кожна програма унікальна, ми індивідуально плануємо і логістику, і самі активності

До нас звертаються із запитом “зробіть щось прикольне”, дають ввідні дані: кількість днів, людей, бюджет, а ми продумуємо, що можемо вигадати.

Іноді приходять і кажуть “Я бачив програму туру на сайті, хочу точно такий самий для свого офісу”. А можуть прийти і сказати “Хочемо поєднати воркшоп із відпочинком”!

Все виконаємо!

22555376_1897132197281752_729350673860858627_o (1)

Які формати ви пропонуєте для компаній?

В залежності від потреби клієнта, ми організовуємо і активні тури (рафтинг, скалолазіння, тури на лижі), і новорічні розваги, і стратегічні сесії, в яких поєднується відпочинок з плануванням на півроку-рік. Також у нас є формат ігрових подорожей, який ми запровадили разом із Mystery Play. В ньому колеги на 2-3 дні занурюються в ролі різних персонажів і відчувають себе справжніми героями фільмів!

Один із форматів — навчальний. В ньому прокачуються не лише зв’язки колег між собою, але й професійні навички. Це можуть бути тренінги з продажів, бізнесу та навіть з фотошопу. Ми працюємо з власною базою тренерів та експертів, які за 3-4 дні у цікавій формі допоможуть освіжити та поповнити знання.

Ми взагалі вважаємо, що інвестиція в подорожі та знання — одна із найбільш правильних. Deinde Team це поєднав!

В чому ще ваша відмінність від решти тур фірм

Ми надаємо не просто поїздку, а унікальні активності: командні ігри, роботу з психологом, ми вирішуємо не лише питання з відпочинком, але й даємо користь. Наприклад, компанія набрала нових співробітників, і хоче подивитися, хто більше виявляє лідерські якості, хто більше залежний від думки оточуючих та чекає вказівок тощо. За допомогою гри, подорожі, веселої атмосфери це легко перевірити!

Який вік співробітників компанії їде в тури?

Здебільшого середній вік співробітників складає 25-35 років, але головне не так вік, як життєва активна позиція! Це можуть бути і компанії зі співробітниками  45+, але вони люблять активно та спортивно проводити час.

Як ви готуєтеся до туру? Як вивчаєте клієнтів?

На початковому етапі ми дізнаємось, чого хоче колектив,  ретельно вивчаємо клієнтів, спілкуючись із топ менеджментом або самими співробітниками. Намагаємося дізнатися якомога більше про такі нюанси, як ставлення колективу до екстриму та всіляких розваг. Наша мета — створити комфортні умови.

Які формати найбільш популярні на весняний та літній сезон?

Ми спостерігаємо зацікавленість в відпочинку на природі: підйом на Говерлу, тур до Синевира, вилазки з наметами. Зараз популярний напрямок —  рафтинг, адже він дуже об’єднує команду і за допомогою спортивного челленджу дозволяє проявити лідерські якості або пролити світло на існуючі проблеми в колективі.

22291231_1889769951351310_4832480921650414700_o

Для тих, хто не любить активний відпочинок або занадто втомлений, організуємо релакс в горах!

Також популярний напрямок в теплу пору року — це, звісно, море! Релакс на пляжі, вечірки сприяють налагодженню контакту!

Ваш ідеальний клієнт — це:

  1. Команда, яка знає свою робочу стратегію та розуміє вектор розвитку.
  2. Команда, яка визначилася з метою поїздки (відпочинок, навчання, активне проведення часу, знайомство в команді, розкриття лідерських якостей і тд)
  3. Активний та відкритий до нового досвіду!

А ще! Він бронює тури від Deinde Team завчасно (за 2 місяці наперед), і ми без поспіху плануємо ідеальний тур!

РОЗПОВІСТИ ДРУЗЯМ

Хочу підкорити Говерлу!

Дізнатись більше

Хочу на Rafting Tour по Південному Бугу!

Дізнатись більше